Samstag, 16. Juli 2011

olümpiaküla

ei täna oli siiski toredam kui isegi arvasin. ilm oli päikest täis ja olümpiaküla sai ette vöetud. see kus 72ndal olümpia ja muu action toimus. millest ka film Munich, mille peaks ikka ka ära vaatama. vägev. ma ei saa aru kuidas ma varem sinna pole viitsind patseerima minna. seal alati mingid üritused ka teoksil, ka praegu. ma ei teagi mis ta nagu rohkem oli, miski järjekordne ölle-chilli festival vöi käsitöö laat. no mölemit. suvine sumin käib iga nurga peal. järjekordse päevituse sain ka peale. see aasta jääbki ilmselt see päevitus siuke triibuline, igasugu eri-riidesortide triibud on juba esindatud. 
Järgmiseks on vöetud kohustuseks mulle vist Isari (siinne linnast läbivoolav jögi) salasopid ära näidata. Ega ma seda ka liialt palju ei tunne veel jah.

Keine Kommentare: