Freitag, 29. Juli 2011

Njäu

Scharlett Johansson on üks näitleja kelle puhul mind üldse ei huvita kuidas ta näitlemisega hakkama saab. Teda on lihtsalt ilus vaadata. Ilmselt ta ikka näitleb ka üsna hästi. Muidu jätavad mind naisnäitlejad iseenesestki môistetavalt üsna külmaks. Jajah isegi see Brad Pitti naine.
Oi aga nüüd tuli meelde, et Robbie oli/on ju Münchenis mingil filmi esitlusel.... ja ma ei läinudki kino ümber kiljuma. Nüüd vist on hilja juba ka...  täna kargab ta vist olümpiastaadionil take thatiga ringi hoopiski.

Tegelikult kasvab aga üks kärsitus sees, muudkui kasvab ja kasvab. Ja ma tean kuhu need kärsitused viivad..mitte kuhugile. Môistlik meel ônneks ütleb, et olekski parem. Aga praegu ma selle vastu ei saa... ja ei tahagi. Naudin olukorda :)  Masohist nagu ma olen..
Oot oot, ja milleks mulle seda môistlikust üldse hetkel tarvis?  Vist ainult nende külge kleepinud stalkerite pärats, kellest üks vist oleks nôus isegi tööd vahetama mu pärast.  See on täitsa jôle teema tegelikult, kuidas üks mees saab nii lolliks ära minna. Ja ma ei oskagi praegu muud teha kui ignoreerida. Lihtsalt. Muu ei paista toimivat.

Aga esmaspäevast algab uus katsumus, uued inimesed, uued teemad. Jeerum kas sellise asjaga kunagi harjub ka...no ikka vist küll. Minu trenn on juba parajalt lihvinud ja suurt enam ei paanitse. Aga ikkagi jälle samm täiesti teadmatusse. Ja veel missugusesse : ) Sellesse vôiks ju haakuda küll. Saksamaa sôjatööstus laieneb ju ..vôi korrektsem oleks ikkagi öelda, et Euroopa oma. Ja ilmselgelt nôudluse tôttu, mille muu.  Relvi on vaja. Kuigi siinsed kasvôi Liibüasse sekkuda ei tahtnud, siin sepitsetud kvaliteet-relvad on seal kasutuses ikkagi. Siuksed lood. Mitte, et mina midagi relvadest jagaks, mina pean ainult kontsulteerivate ettevôtetest mingi parem kasutatava süsteemi sepitsema. Et kes just mida teeb, päästikuid vôi tangirattaid vôi Eurofighteri tiibu, no mida oganes. No tegelt kôik selgub niikuinii alles järgmisel nädala.

Mis muidu. Saksamaal jahitakse Norra intsidendi tôttu igasugu sotiaalvôrgustike kaudu natsi organisatsioone. No ja arvake ära, kus neid just kôige rohkem peidus on? Ikka siin, Bayerimaal. Igasugu meetmeid üritatakse kasutusele vôtta. Nojah, ma nägin ükspäev bussis ka Hitleri koopiat, vôi vähemalt kutt üritas seda olla. Ärge nüüd saage valesti aru,   Saksamaa pole mingi natsimaa, ta on küllalt maksnud ja sulgi kärpinud selle pärast ja ükski vähegi intelligentsem inimene hoiab siuksest asjast kümne küünega eemale. Afganistaanis ka sakslasi muudkui tuuakse laipade viisi koju, sest  kui see mees tulistada julgeb on ju jälle kohe nats valmis.  Millist hinda küll järgmine pôlvkond ära ei pea maksma.
Aga lihtsalt (nagu igal pool mujal) on ju ka palju primitiimsemat rahvast, paraku vist isegi ülekaalus. See duud keda ma nägi H. vuntsi ja soenguga oli ka mingi ôllekôhuga ja ohmu näoga maakas iseenesets. Ilmselt ohutu, lihtsalt veits väärastunud eluvaatega.  No mis iganes. Ma julgen arvata, et siuke keskmine eestlane on rohkem nats kui sakslane, prantslane muideks ka. Selles on vôôrrahvas küll jälle ise süüdi. Vôi siis maa integratsiooniprogramm... siuke keeruline teema, ja paras nôiaring.

Vaatsin kogematta sex and the cityt. Eks kogu selle raketinduse ja relvade körvale kulus midagi eriti naistekat ära.  Vöib ju isegi vaadata, kuna seal on olemas see punapea ja Samantha ja need geid. Isegi see süütuke ei häiri. Aga Carrie ('Stiiliikoon'?????peategelane? ), see tegelaskuju ajab mul südame ikkagi liialt liialt pahaks. Lihtsalt kohutav. Laadisin endale hoopis Mistresses alla.  Naistekas, aga ikkagi teine tera ja see inglise inglise keel!

Nujah vaatan ja ôhkan siin edasi siis. Homme ja ülehomme enam ei ôhka, siis on muud magusad  plaanid. Kah jälle üks seltsimees M. näitab Münchenit. Et siis mina seda taas lahkelt edasi saaks näidata :)  Ja kes teab mis veel kôike.


Jah New York, mina sinna ei lähe! Varganägu!

Keine Kommentare: